Ny litlokjole på bestilling – SOLGT

Grøn litlokjole i størrelse 13 år

Grøn litlokjole i størrelse 13 år

Enda ein artig syjobb 🙂

Denne kjolen er til ei jente på 13 år, også sydd på bestilling. Eg håpar verkeleg den fell i smak, for dette er ein kjole eg likar godt sjølv.  litlojolen er sydd av grøn velour og herlege, prikkete armar med organe ribb. Sirkelen på kjolen er arvestoff frå bestemora mi, så her er blanda både gamalt og nytt.

litlokjole m sirkel erm08

Herlege prikkearmar

Også denne gongen hadde eg frie tøylar på fargeval.

Eg har tidlegare sydd ein kjole i denne grønfargen med same type armar. Etter den kjolen har eg berre gleda meg til ein ny designsjanse med denne kombinasjonen.

2 responses to “Ny litlokjole på bestilling – SOLGT

  1. Jeg er helt imponert over kjolen jeg nå har sett, ante ikke at du hadde så store talenter, uten at jeg skal si at det overrasker meg, bare mektig imponert

Legg att eit svar

