Tunika av svigermors skatt

litlokjole med lange armar i størrelse fem år

litlokjole med lange armar i størrelse fem år

Tidlegare i sommar var eg så heldig å få med meg nokre flotte, gamle gardiner etter ferietur hos svigermor. Eg har lenge lengta etter å klippe i stoffet, men følte eg måtte ha ein god plan for å tørre å bruke saksa på det. No har litlo fått seg ny kjole/tunika til barnehagestart. Eg er supernøgd med resultatet. Denne syns eg vart fantastisk flott 🙂
Grunnmønsteret er det same som kjolane eg syr, men denne gongen har eg gjort kjolen kortare og den har fått lange armar.

Tunika i gul velour

Tunika i gul velour

herlege fargar

herlege fargar

One response to “Tunika av svigermors skatt

Legg att eit svar

