Skjørt med sydvest – GÅVE

Til salgs for 249,- pluss porto

Til salgs for 249,- pluss porto

Ein gul sydvest er sydd på

Ein gul sydvest er sydd på

Eg er blitt veldig glad i dette skjørtemønsteret. Enkelt, men variert. Det er utruleg gøy å sjå kor forskjellige uttrykk ein kan skape berre ved å endre på fargar og applikasjonar.

Sidan eg bur på Vestlandet, hadde eg lyst å finna symbol som var typisk for denne kanten av landet.

passar ein treåring

Størrelse tre år

Derfor har eg leita fram bilete av sydvestar, paraplyar og støvlar. Nokre av desse vil bli brukt på klærne eg syr framover.

Både fordi me går hausten i møte og fordi desse symbola gjerne vert forbunde med Vestlandet.

2 responses to “Skjørt med sydvest – GÅVE

  1. Søte skjørt!
    Garnet du spurte etter er ONline 6-ply. Ikke helt enkelt å forstå hva som er fargenavn/-nummer, men tror den heter Relax 103. Angrer på at jeg ikke kjøpte mer…

Legg att eit svar

