Utlodding – vinn ein litlokjole

Over 5000 visingar sidan eg starta sybloggen i april i fjor! Eg skal vere den første til å innrømma at eg både er overraska og stolt, og dette syns eg absolutt er ein god grunn til å feira.

Det er tid for litlo & kalen si første utlodding!

Legg att ein kommentar og bli med i trekkinga om ein litlokjole.

Legg att ein kommentar og bli med i trekkinga av ein litlokjole! Her er eksempel på kjolar eg har sydd.

Legg att ein kommentar i dette innlegget så får du eitt lodd (hugs blogg- eller  e-postadressa).  Dersom du i tillegg linkar til dette innlegget i din blogg (skriv det i så fall i kommentaren din), får du to lodd.

Premien er ein litlokjole i velour – du kan sjølv få velje størrelse, men den må vera mellom tre og seks år.

Vinnaren vert trekt ut søndag 7. februar 2010 etter klokka 12.00.

51 responses to “Utlodding – vinn ein litlokjole

  1. Så fantastisk flotte kjoler du syr! Grattis med 5000 treff 🙂 Jeg vil veldig gjerne være med i konkurransen din, og har også linket til den på nettsiden min. Håpe det er greit at jeg lånte bilde ditt?

  2. Hei!! Gratulerer så mye med 5000 besøkende, godt jobba 🙂 Kjempefine kjoler du syr, ikke rart mange surfer innom her. Lykke til videre.
    God Helg

  3. Artige kjoler du syr, gratulerer med så mange besøkende. Har ei datter som blir 4 på selveste utlodningsdagen så det blir et lodd til henne. Gjerne i str 6 år hvis hun vinner.

  4. Jeg blir gjerne med på konkurransen – jeg tar herved ett lodd.
    Takk for inspirasjon – for jeg har flere ganger vært inne og tittet på bloggen din.

    Astrid

  5. Heia, hiver meg med her og tar like godt to lodd – har linket til deg i bloggen min (og lånt bilde).

    Hadde vært supert å få en kjole i str 4 år – til bruk når den brune blir for liten 🙂

  6. Grattis, grattis med å bikka 5000. Har ei prinsesse på litt over tre år her som sikkert hadde vært nydelig i en av kjolan dine. Du e no så flink, atte!!! 🙂

  7. Som tilsynelatenede eneste MANN her burde det jo kvalifisere til to eller ti lodd, syns du ikkje. Skal linke sia di også… 😀

  8. Veldig flotte kjoler. Og gratulerer med så mange treff på siden din. 😉
    Jeg kommenterer, og legger deg på min egen bloggliste, inne hos meg.
    Vet ikke om det er ett eller to lodd.
    God helg fra Eirin

  9. grådig fine kjoler du lager, klart vi vil være med på konkurransen din. om min lille jente skulle vinde en kjole blir hun Bergens fineste så klart til bursdagen sin i mars!

  10. Hei! Nydelige kjoler du lager og gratulerer med 5000 visninger.

    Et lodd til meg, for jeg har ikke blogg. Hadde jeg hatt skulle jeg gjerne ha lagt ut link :). Jeg er ganske fersk innen sying, men vinner jeg kjole så går den til min søte datter.

  11. Så flotte kjoler! Jeg skulle veldig gjerne vunnet en av dem 🙂

    Og så kult at hele bloggen er på nynorsk! Er selv fra en nynorskkommune (og bor forsåvidt i en nå også!), men har ikke praktisert dette siden ungdomsskolen.

  12. Kjempeflotte kjoler som min datter på 6 år helt sikkert ville blitt kjempeglad for. Du har ei inspirerende side, noe som gjør jeg som nybegynner virkelig får lysten til stå på for å bli like flink og kreativ.

    Legger link på den ferske bloggen min. 🙂

Legg att eit svar

