Og vinnaren er…

Legg att ein kommentar og bli med i trekkinga om ein litlokjole.

Eg er overvelda over responsen på utlodding av ein litlokjole! Tusen, tusen takk for alle dei flotte kommentarane, deltakinga i konkurransen  og for at dåke kikkar innom bloggen min.

Eg har også oppdaga mange nye, flotte bloggar på grunn av utloddinga!. Det er kjekt å sjå kor mange flinke folk det fins og ikkje minst å henta inspirasjon…

Trekkinga har eg gjort på denne måten:

  • Alle som har delteke har fått eit loddnummer eller to – basert på kor mange lodd dei har delteke med.
  • Vinnaren har eg trekt ut på random.org
  • Talet kom på 41, og det betyr at polkahjerte med bloggen Polkadott Syblogg har vunne min første bloggkonkurranse. GRATULERER!

Vinnaren er kontakta slik at eg får sydd kjole i ønska storleik.

One response to “Og vinnaren er…

Legg att eit svar

