Vinnarkjolen

I januar runda eg 5000 visingar på bloggen min, og det vart feira med utlodding av ein litlokjole.  Vinnaren vart Jippiyes (tidligare Polgadott Syblogg). Eg fekk frie tøyler til å sy kjolen akkurat slik det passa meg, og eg har kosa meg med gamalt og nytt stoff! Kjolen er i størrelse fire/fem år, sydd i grå velour med korte bomullsermar i herleg stoff eg har fått med meg frå ein Tormsøtur.

litlokjole i grå velour. Størrelse fire/fem år.

Føler ikkje eg får fargane heilt fram på bilete, men eg likte iallefall denne litlokjolen godt og håpar den fell i smak hos sin nye eigar!

4 responses to “Vinnarkjolen

Legg att eit svar

