Eg inspirerer – og sender awarden vidare :)


Kva er vel betre enn å starte veka med å få ein award fordi ein er til inspirasjon for andre? Nyleg fekk eg ein Sunshine Award frå Jippiyes. Tusen, tusen takk 🙂

Awarden skal sendast vidare til 12 bloggarar som inpirerer. Det er ikkje så vanskeleg å finne! Nokon har fått den før, mens andre tek imot den før første gong.

Her er dei 12 eg vil gje Sunshine Award til: SKREKK & GRU, Shamu, Bekkaen, Polkadots, Strikk og tøys, Heilt spesiell, Sefta Holm Design, Ingrid Riddervold Design, Alveskogen, Min hobbyverden, Siena’s stitching,  og BraWo Design.

Takk for inspirasjon!

Her er reglane om dåke ynskjer å sende denne vidare.

The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspires others in the blogworld.

The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post
2. Pass the award to 12 bloggers
3. Link the nominees within your post
4. Let them know they recieved this award by commenting on their blog
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award

5 responses to “Eg inspirerer – og sender awarden vidare :)

Legg att eit svar

