Pingvinghue i bursdagsgåve

Vårlue med pingvinmotiv

Vårlue med pingvinmotiv

Hue har eg aldri prøvd meg på før, og eg trudde slett ikkje at eg skulle bli nøgd på mitt første forsøk – heilt utan mønster. Me er invitert i fire-årsdag og hadde lyst å gje noko anna enn leker. Så eg henta fram ei av huene til litlo, studerte den litt og tenke eit par tankar. Klippa ut stoff til to huer slik at den eine kunne fungere som prøveklut 🙂

Bursdagsgåve sydd i bomull med pingvinmotiv

Men vips, på første forsøk og etter kun få minutt var to huer ferdige. Den eine pakkar me inn og gjer i gåve, den andre har kalen i huset allerede tatt i bruk. Det blir neppe dei siste huene eg lagar for dette var både lett og kjekt, samt at det er muleg å få brukt opp litt restestoff som hopar seg opp…

One response to “Pingvinghue i bursdagsgåve

Legg att eit svar

