Påskesnop og kjøkkenklut

Påskekyllinger

GOD PÅSKE

Disse sjarmerande kyllingane har bror min og eg hatt påskesnop i sidan me var små – det vil sei sidan 1980. Dei er berre så fantastisk herlege 🙂
I år er det litlo og kalen som skal få gleden av å dele kyllingane i to og spise snopet som er inni på påskeafta.

Eg har tatt ferie frå symaskina i påska, men har tatt med meg stikkepinnar og garn på tur og er allereie ferdig min første kjøkkenklut – og har testa den. Kjempegod å vaske med, så eg er allereie godt i gong med klut nummer to. Deler bilete og oppskrift med dåke etter kvart, men i mellomtida ønskjer eg alle som er innom og kikkar på bloggen min – og spesielt til dåke som også legg igjen kommentar – ei riktig god påske!

One response to “Påskesnop og kjøkkenklut

  1. Så koselige kyllinger! Gleder meg til å se bilde av klutene. Her strikkes det også kluter for harde livet – det er veldig greitt arbeid å ha med på reise 🙂 God påske til deg og dine, spesielt litlo og kalen!

Legg att eit svar

