Heimelaga kjøkkenklut

I påsken har eg hatt fri frå symaskina, men eg tok med strikkepinnar og tråd på ferie og har dermed fått testa ut ei oppskrift på kjøkkenklutar som eg lenge har villa prøvd meg på. Oppskrifta fann eg på Ronille sin blogg. Tusen takk for at du deler!

Strikka kjøkkenklutar

Eg har strikka fire klutar i ulike fargar, men alle i garntypen Mandarin Petit (bomullsgarn som kan vaskast på 60 grader). Den første kluten strikka eg med dobbel tråd på pinne 4,5, medan dei tre andre har eg gått ned til størrelse fire og er meir nøgd. Her er det berre å prøve seg fram etter smak og behag.

Strikkeklutane er supergode å vaske med! Venner og familie må nok rekne med å få slike i gåve dann og vann for dette er lett å lage og kjekt å gje vekk. Klutane du ser på bilete har min kjære mamma og pappa fått til bruk på sitt kjøkken.

One response to “Heimelaga kjøkkenklut

  1. Tilbakeping: En haug med kluter « Ulldoser·

Legg att eit svar

