Blomster små – snurreskjørt

Snurreskjørt

Snurreskjørt i størrelse fem år

Då eg såg dette raude stoffet med små søte, kvite blomar på klarte eg ikkje dy meg. Ein snartur innom Stoff og Stil for å skaffe meg nåler og skråband endte opp med ein meter stoff i posen også 🙂

Bomullsstoffet er tynt og lett, og passa perfekt til nok eit snurreskjørt til litlo. Dette falt fort i smak og er tatt i bruk både til kvardag og fest.

3 responses to “Blomster små – snurreskjørt

  1. Så mye fint du syr!!! Nydelige skjørt og kjole til lita jente!
    Har ikke prøvd Mandarin petit til kluter , men vil prøve det også;)
    Ha ei fortsatt fin uke og klem fra meg;)

Legg att eit svar

