Stolt eitt-åring

I dag er det eitt år sidan eg starta å blogga!!! I løpet av året har eg fått vist fram mykje av det eg syr, og ikkje minst fått mange flotte tilbakemeldingar – noko eg set enormt pris på. Tusen, tusen takk til alle dåke som tek dykk tid til å kikke innom og ein spesiell takk til dåke som også legg igjen ein kommentar – på den måten oppdagar eg stadig nye bloggar.

Bonusen med å ha ein eigen blogg er nettopp det å oppdage alle dei flotte bloggane som fins på nett. Mange av desse har eg fått kjennskap til nettopp fordi eg sjølv har drista meg inn i denne verden. Tusen takk for all inspirasjon og flotte opplevingar dåke har gitt meg 🙂

2 responses to “Stolt eitt-åring

Legg att eit svar

