Raud fleecekjole – SOLGT

litlokjole i fleece, størrelse 1 år, til salgs. Pynta med orange ribb rundt ermer og hals. Bomullsblomst, brun knapp og kroklisse som pynt. 249,-

Denne kjole er blitt til etter kvart som eg starta å sy. Då eg klippa ut denne fleecekjolen hadde eg planar om ein eller anna variant med hjerte og pynteband på bringa. Men etter ein kikk i restekorga der eg samlar overskuddsstoffer, kom eg på andra tankar 🙂

Syns det blei ein søt liten kjole som eg håpar ein eittåring vil pynte seg i.
Pris 249,-

Orange blomst og brun kroklisse som pynt.

Legg att eit svar

