Bolero i bruk

Boleroen til litlo har venta ei tid på å bli montert, men etter at litlebror kom til verda tar ting tid og det vert mindre av både strikking og sying. Babykosen eg får i staden, er absolutt å foretrekke 🙂

Likevel kjenner eg at det innimellom kriblar i syfingrane for eg har eit par, tre, ti, tolv idear som eg gjerne skulle satt ut i live. Noko får eg nok gjort før sommaren set inn for fullt, mens andre prosjekt får liggje til hausten eller neste år…

This slideshow requires JavaScript.

Boleroen er strikka etter mønster funne på Pickles, men tråd har eg kjøpt på Stoff og stil. Eg har brukt bomullstråd som det er meint å bruka pinne nummer 3 på, men eg har strikka med pinne 3,5. I oppskrifta står det at det går med ca 300 gram garn . Eg brukte knapt to nøster (100 g) til boleroen i størrelse 6-8 år.

3 responses to “Bolero i bruk

  1. Kjempefin! Har laga en jeg også, men kan ikke legge ut bilde før bursdagsjenta har hatt selskapet sitt. I tilfelle mora skulle titte innom sida mi:) Likte fargen du hadde brukt!

Legg att eit svar

