Skjørt i bursdagsgåve

Snurreskjørt har vore populært å både gi og få i bursdagsgåve. Denne gongen er det ein jente i barnehagen som vert fem år og litlo tek med seg Pippi-skjørt i bursdagen. Eg har tidligare laga skjørt til litlo av same stoffet, men i dag har skjørtet fått rødt skråbånd i staden for blått.

Sjå det verkar

Også denne gongen har litlo vore med å laga gåva. Ho har trødd på pedalen medan eg har styrt stoffet gjennom symaskina. Når ho sjølv er med å lage presangen, er det ekstra kjekt å gi den bort.

snurreskjørt størrelse fem år

No håper me berre at snurreskjørtet fell i smak 🙂

2 responses to “Skjørt i bursdagsgåve

  1. Når jeg tenker på hvor godt jeg selv liker å ha på meg snurreskjørt, så må det jo være en av de beste gavene å få for små jenter!

Legg att eit svar

