Vask med stil

Det vert neppe reinare eller meir vasking med nye kjøkkenklutar, men det er uansett ingen ulempe å ha heimalaga, fargerike kopptuer når jobben først må gjerast.

Fargerike kjøkkenklutar

For litt sidan fekk eg ei bestilling på 10 kjøkkenklutar. No er eg vel halvvegs i bestillinga og eg syns det går unna 🙂

Alle klutane er strikka med pinne nummer 4 i garnet Mandarin Petit eller bomullsgarn 8/4 frå Stoff og stil. Nesten alle har mønsteret ein pinne rett, ein pinne med ei maske rett og ei maske vrang, men eg har også prøvd meg på ein pinne rett, ein pinne med to rette og to vrange for å variere litt.

Samme form og farge, men ulikt mønster.

One response to “Vask med stil

Legg att eit svar

