Dobbel award


Her om dagen fekk eg award hos Bekkaen – TUSEN TAKK.

Kort tid etter vart eg positiv overraska med enda ein award. Denne gongen frå Strikk og tøys – TUSEN TAKK til deg også 🙂
Sjølv om awardane er ulike, er reglane omtrent dei same, så eg lagar kun eitt innlegg og sender vidare til sju andre bloggar!
Her er reglane:
– Kopier awarden inn på din blogg for å vise at du har mottatt den.
– Takk og link til den som har sendt den til deg.
– Link til 7 andre bloggere og spre glede.
– Fortell 7 ting om deg selv.

Å  velge ut sju andre bloggar som skal få denne awarden er ei vanskeleg oppgåve. Det er nemleg utruleg mange flotte og inspirerande bloggar å velje mellom… Denne gongen har g bestet meg for å sende awarden vidare til:

Den gode feen
cilipus
Jippiyes
MIDTBO sy
Siris Design
byVeronica
Naimas Design

Og her er sju ting om meg sjølv:

1. Eg er nettopp blitt trebarnsmamma.
2. Jobber med kommunikasjon.
3. Er oppvaksen på Bømlo.
4. Har budd ni år Tromsø.
5. Syns grøn er ein veldig vakker farge.
6. Liker å vere kreativ.
7. Drømmer om eigen båt.

5 responses to “Dobbel award

Legg att eit svar

