Redesign – frå Fretex til spencer

I fjor sommar kjøpte eg ein kjole på Fretex i Bergen med tanke på redesign. Kjolen har altså blitt hengane ei stund på syrommet, men no har eg endeleg knødd meg til å sy sommarkjole til litlo.

Denne herlege spenceren har eg lenge hatt i tankane.

This slideshow requires JavaScript.

Mønsteret har eg henta frå boka Sy til barn av Rikke Misciattelli, men som selar har eg brukt ein rest skråband som er lagt dobbelt. Selane vart litt lange, så eg lage ein knute på skuldra og på den måten kan eg justere dei når litlo vert større…

Ei av dei kule lommene på Fretexkjolen har eg brukt som pynt på ein litlokjole eg sydde tidligare i vår.

One response to “Redesign – frå Fretex til spencer

Legg att eit svar

