Stofflykke :)

Det fins mange inspirerande sybloggar eg likar å kikke innom, og mange inneheld svært gode ideear. Ei av dei er Siris Design som tidligare i vår fortalde om stoffangsten sin etter ei annonse i lokalavisa der ho bur.

Dette må eg også prøve var min umiddelbare tanke, og som tenkt så gjort. Denne veka hadde eg den første av fem innrykk (kan ikkje velge færre) i lokalavisa. Berre få timar etter at avisa var kome i postkassane til folk, ringte telefonen. Tre telefonar og to søppelsekkar seinare var eg den lukkelege eigaren av mender med – for meg – nye stoffer.

Tusen takk til Siris Design for smart idé og tusen, tusen takk til dåke som ønsker å gje vekk stoffer slik at andre kan gje dei nytt liv!

 

Marimekkostoff og gardin med bondegårdmotiv

 

Meir blomsterstoff

 

Småstoffer som kan bli flotte applikasjonar

I morgon skal eg på nytt besøk for å hente stoffer. Gleder meg 🙂

One response to “Stofflykke :)

  1. Tusen takk for fin omtale! Så gøy at du også fikk så god fangst eter annonse i avisen:)

    Sikkert mange damer rundt om i landet som sitter på stoff skatter de er glade for å kunne gi bort!

    Ha en fortsatt god stoff jakt;)

Legg att eit svar

