Og vinnaren er…

Har feira at eg har over 10000 bloggvisningar med eit gi-bort-lotteri der dette snurreskjørtet var premien.

Det er straks tid for semifinalen mellom Uruguay og Nederland, og sidan eg er over middels interessert i fotball trekkjer er vinnaren av Gi-bort -lotteriet før kampstart. Det er med andre ord på tide å offentleggjere vinnaren av konkurransen.

Tusen takk til alle som har lagt igjen kommentar! Til saman vart det 27 lodd, og eg har brukt nettstaden random.org for å trekkje ut den nye eigaren av snurreskjørtet.

Med tenkt trommevirvel i bakgrunnen kan eg meddele at vinnaren er………… Frances!

Gratulerer så mykje. Håpar skjørtet fell i smak 🙂
Send meg ein mail med adressa di slik at eg får sendt avgårde premien.

One response to “Og vinnaren er…

Legg att eit svar

