Baggy ull til litlebror

Min kjærer bror har bursdag sist i juli, men sidan me ferierte samen litt tidligare i sommar fekk han deler av gåva då. Eg har strikka ei baggy ullhua til han i tjukk merionull – fargen gråpus – frå Pickles. Eg tok utgangspunkt i denne oppskrifta på Garnstudio, men hua er meir eller mindre blitt til under vegs.

Ullhue til min kjære litlebror

La opp 56 masker på pinne 8. Strikka ein rett, ein vrang til hua målte 26 centimeter før eg felte av. Både bror min og eg vart nøgd med resultatet.

Strikka i tjukk merinoull på pinne 8

2 responses to “Baggy ull til litlebror

Legg att eit svar

