Snart klar for kalde haustdagar….

Det blir mykje strikking og lite sying på litlo & kalen for tida. Eg føretrekker å pakke ned nokre få strikkepinnar og garn framfor symaskin og meter på meter med stoff no som det er ferietid og litt farting.

Så dåke som kikkar innom bloggen i håp om å finne nysydde klede må smørje dåke litt med tålmod. Men fortvil ikkje, eg har eit par små plagg å vise fram så snart eg har fått tatt bilde…

I mellomtida viser eg fram enda meir feriestrikk. Denne gongen har eg strikka ein hals til meg sjølv. Tidligare har eg laga ein til min mamma – og eg har brukt same oppskrifta frå Pickles denne gongen. Enkel og kjapp å strikke – varm og mjuk å ha på.

This slideshow requires JavaScript.

One response to “Snart klar for kalde haustdagar….

  1. Skal sannelig prøve meg på en sånn. Har massevis av garn må jo finne noe som kan brukes.
    Stilig blogg, du må skaffe deg sånn følger så jeg ikke mister deg igjen :o)
    Ha en fin helg!

Legg att eit svar

