Klut etter klut…

Kjøkkenklutar i 100 prosent bomull. Vaskes på 60 grader.

Håndstrikka kjøkkenklutar fell i smak – og det forstår eg godt. Etter at eg strikka eit par til meg sjølv har det blitt mange fleire klutar både i gåve og på bestilling.

For ei tid sidan fekk barnehagetilsette i litlo & kalen sin barnehage kjøkkenklutar i gåve. Dette inspirerte ei god venninne av meg til å gjere det same. I går fekk eg sendt dei fem kjøkkenklutane som ho har bestilt, og eg håpar dei fell i smak hos dei nye eigarane.

2 responses to “Klut etter klut…

  1. Helt enig – hjemmestrikkede kjøkkenkluter er fantastisk! Og så hyggelig å gi til barnehagen. Og veldig hyggelig at du vil være med i min give-away! Ønsker deg en flott torsdagskveld 🙂

  2. Strikka kjøkkenkluter er rett og slett fenomentalt! De fungerer så utrolig mye bedre enn de man kjøpe. Selv bruker jeg bambus/bomullblanding når jeg strikker kluter 🙂

Legg att eit svar

