Min første Milo-vest

Eg har lenge fundert på å strikke ein Milo-vest, men sidan oppskifta er på engelsk har eg utseatt og utsett prosjektet… Eg var rett og slett redd for at det skulle bli for vanskeleg å forstå strikkeengelsk. Den frykten viste seg å vere bortkasta, så no er min første Milo-vest ferdig.

 

Deilig ullvest til minsten.

 

Første gong eg såg vesten, var på denne flotte bloggen. Siena har strikka den i fleire forskjellige fargar og lovde meg hjelp dersom eg stod fast undervegs. Det, samt denne flotte barselgåva, gjorde at eg fekk fortgong i strikkeprosjektet mitt.

Vesten er strikka i størrelse 6 mnd i Freestyle frå Dalegarn på pinne 4. Mønsteret fant eg på Ravelry og eg har brukt vel to nøster.

 

 

Min føste Milovest

4 responses to “Min første Milo-vest

  1. Takk for skryt, så gøy at du har strikket Miloen du også! Jeg har laget mange av denne etter hvert, den er alltid en populær barselgave.
    Er du på Ravelry altså? Legg meg til som venn da – jeg er sienaknit 🙂

  2. Kanskje jeg og må prøve denne. Har sett den på ganske mange blogger etter hvert. Fin farge du har valgt. Jeg er og på Ravelry, men har ikke brukt det til så mye annet enn å lete etter inspirasjon – mye inspirasjon! Du finner meg som Strikkogtoys.

Legg att eit svar

