Knappelykke

Like før sommarferie satte eg annonse i lokalavisa i håp om å få inn gamle, unike og flotte stoffer. Eg har vore og henta ein del søppelsekker fylt med mykje godsaker og har fortsatt fleire eg skal kontakte no som ferien er over 🙂

Fine og fargerike!

Det har vist seg at disse snille damene, og ein mann, ikkje berre har gamle gardiner, sengetøy eller anna tekstil liggjande. Eg har vore så heldig å fått ein stor pose med knappar også. Her får du kikke på eit knippe av det som var i posen. Gledar meg til å få brukt dei på nokre av barnekleda eg syr (eller strikkar).

Mange gamle, flotte knappar.

One response to “Knappelykke

  1. Heldige du – utrolig stas med gamle knapper! Jeg er ennå litt trist for at bestemors knapper ble kastet da hun døde – de hadde jeg lekt med i hele oppveksten!

Legg att eit svar

