Redesign i bursdagsgåve

This slideshow requires JavaScript.

Ei yndig skulejente fyller år og litlo skal i selskap. Tradisjonen tro finn me fram stoff, saks og symaskin når invitasjonane dukkar opp. Eg har ikkje sydd mykje i det siste – ferietid har ført til lite tid foran symaskina. Men no fekk eg eit spark bak for å komme i gong igjen, og det var utruleg kjekt å tenkje form og farge og skape noko. Prosjekt nummer to er allereie påbegynt 🙂

Men tilbake til bursdagsgåva. Kva passar vel betre enn eit snurreskjørt med søte blomster på til ei lita prinsesse som vert seks år i dag? Gratulerer meg dagen! Håpar gåva passar og fell i smak!

Skjørtet er sydd av ei kjøkkengardin som eg fekk etter ei anonnse i lokalavisa før ferien. Eg har vore superheldig og fått mykje flott stoff, så no kan hausten kome sånn at eg får kosa meg med ymse syprosjekt…

One response to “Redesign i bursdagsgåve

Legg att eit svar

