Vridd barnehals

Restegarn etter ullhua til min bror er brukt opp. Denne gongen har eg strikka ein vridd hals til litlo. Frå før av har eg laga ein slik hals til mamma og meg sjølv. Dei er supergode å snurre rundt halsen for å halde varmen, så eg tenkte at dette måtte vere ideelt å pynte (og varme) ein barnehals med også.

Varm og kløfri i tjukk merino frå Pickles

Oppskrifta har eg fortsatt lånt frå Pickles, men denne gongen har eg lagt opp 63 masker på rundpinne 10 (60 cm) og strikka til eg var tom for tråd. Det gjekk med ca. 40 gram Abuelita tjukk merino og halsen er omlag 14 cm. høg.

Vridd hals i barnestørrelse. Denne får du to ganger rundt halsen.

4 responses to “Vridd barnehals

  1. Heldig er dei som får slike julegåver 🙂 Eg har gitt vekk denne størrelsen til jenter frå tre til ni år, men vil tru at det også passer til enda eldre. Halsene kan dog strikkes høyere, det er jo smak og behag…

Legg att eit svar

