Broooom – bildilla!

Hoppande glad for bilgenser

Den nye Stoff og stil-katalogen kom i posten for eit par veker sidan, og eg falt pladask for dette bilstoffet. Til no har eg klippa ut fire plagg som på ein eller anna måte skal bli pynta med disse bilane. Først ut er ein genser til kalen i størrelse fire år. Då han såg stoffet henge til tørk, var han kjapp med spørre om ikkje me skulle gå å sy litt i lag. Han ville så gjerne ha ein genser av stoffet. Og som ønska så gjort 🙂

Kalen sin genser vart ferdig på fredag og sidan den tid har han nærast budd i den. Genseren er ein tanke for stor, men ikkje så ille at den må leggjast i skåpet på vent…

This slideshow requires JavaScript.

Dei neste prosjekta ligg i kø ved symaskina og ventar på å bli ferdigsydde. Deriblant ein genser, ei bukse og ein kjole til litlo. Eg vil også ha meg ein kjole med disse tøffe bilane på, men det får vente til eg er ferdig med amminga.

5 responses to “Broooom – bildilla!

  1. Morsomme plagg! Det pirrer sy-lysten når jeg ser i katalogen til S&S – misunner deg litt som har butikken i nærheten – men det er kanskje litt skummelt og? 😉

  2. Åh, så nydelig stoff! Ikke rart at lille gutten ville ha genser i så kult bilstoff, det tror jeg nesten min bilgale Mann hadde villet også… 😉 Jeg er imponert over dere som får til å sy klær, det ser så vanskelig ut. Men kanskje jeg lærer det en vakker dag?

    Takk for veldig koselig besøk inne hos meg – jeg hadde allerede lagt deg til som en blogg jeg skulle sjekke ut! 😉 Og her er jeg, og jeg kommer nok tilbake også!

Legg att eit svar

