Kjolebroom

Litlo er glad i kjolar, og dei eg syr i velour er veldig gode å gå i – både til kvardag og fest. Pingukjolen har vore flittig brukt og kan brukast ei stund til før den vert for liten. Men ein orange kjole til har me alltids plass til i skåpet 😉

Eg syns jenterklede kan vera feminine og gutteaktige på same tid, så eg tenkte på kjole til litlo med det samme eg fant bilstoffet på Stoff og stil.  Kalen har allereie fått ein genser i dette stoffet, men ein ny genser i same stil som kjolen er under produksjon!

Deilig velourkjole med bilar på. Størrelse seks år.

Denne kjolen falt i smak hos litlo, men ho spør stadig om når ho skal få seg noko rosa… Så i dag har eg klippa ut ein kjole i rosa, men armar og pynt har eg ikkje bestemt meg for enda.

Noko av det kjekkaste er å kombinere ulike stoff og fargar for å skape eit uttrykk eg likar 🙂 Det får eg kanskje gjort i morgon…

3 responses to “Kjolebroom

Legg att eit svar

