Tøysemilo

For ei tid sidan bestilte eg cashmerino frå Pickles, og eg har lenge fundert på kva eg skulle strikke av disse tre nøstene med den mjukast ull. Tanken var å lage noko til minsten på snart fire månadar sidan me går hausten i møte.

Men eg klart liksom ikkje bestemme meg heilt, så då starta eg på ein ny Milovest. Etter å ha strikke nokre riller kom eg på at den kanskje vert fin om eg kombindere Milovesten med Tøysetoppen – og som tenkt så gjort. Og resultatet vart – TØYSEMILO 🙂

Vesten er strikka i størrelse 6 mnd på pinne 4. Brukte ca. 100 gram garn.

4 responses to “Tøysemilo

Legg att eit svar

