Bukse til minstemann

Brun babycord i størrelse 74.

E blir straks fire månader og har foreløpig berre fått strikkaklær hos mor si. Eg har liksom ikkje turt å ta fatt på syprosjekt til han… Men no har eg prøvd meg på ei bukse i babycord – størrelse 74  – og eg vart faktisk veldig nøgd med resultatet.

Det vert nok laga fleire småplagg på symaskina framover.

Til å vekse i...

Minstemann brukar i hovudsak størrelse 68, så denne buksa er foreløpig litt stor. Men det er nok ikkje lenge til me kan ta den i bruk.

4 responses to “Bukse til minstemann

  1. Så mye fint du lager! Kan jeg spørre hvor du har funnet mønsteret? Synes det er vanskelig å finne enkle mønster på bukser. Og denne var så flott 🙂

  2. Hei, Anette og tusen takk for at du kikker innom bloggen min og legger igjen hyggelig kommentar!
    Buksa er sydd etter mønster frå boka Sy til barn av Rikke Misciattelli, men eg syns mønsteret er litt vidt og har derfor justerte det noe i vidden. Lykke til med buksesyinga 🙂

Legg att eit svar

