Forkleoverraskelse

Veldig ofte når eg syr klær til andre, vil litlo ha det same til seg sjølv. Eit eksempel er forrige gong me sydde snurreskjørt i bursdagsgåve til ei venninne av ho.
– Åh, mamma! Kan ikkje eg òg få ein sånt skjørt som ho får? Ver så snill…
Som oftast har eg lyst å sei ja, men eg likar best å sy klær som ikkje er prikk like. Det er kjekt å forandre om så berre på små detaljar 🙂

Søt forklekjole i størrelse 4-6 år.

Denne gongen tok eg fram same type stoff (ei kjøkkengardin som eg fekk etter ei anonnse i lokalavisa før ferien) og skråband, men i staden for snurreskjørt har litlo fått seg forklekjole. Denne er ikkje vendbar, men sydd med skråband rundt heile kjolen.

Dermed har litlo eit nytt plagg til skuledagen i morgon. Rekne med ho vert overraska 🙂

One response to “Forkleoverraskelse

Legg att eit svar

