Vridd hals og hue

Etter å ha strikka to vridde halsar i vaksen størrelse, prøvde eg meg på ein barnehals av restegarn. Den vart eg så fornøyd med at eg bestilte meir tråd hos Pickles for å strikke ein ny.

Denne gongen har halsen fått selskap av ei vridd hue. Dermed kan litlo pynte seg lun når kulden kjem snikande.

Vridd hals og hue i Abuelita tjukk merino frå Pickles.

Halsen er strikka etter same oppskift som sist og hua etter same prinsippet, men eg har brukt rundpinne i størrelse 8 og la opp 42 masker. Strikka til hua målte cirka 18 centimeter før eg felte av ein runde og trakk tråden gjennom dei resterande maskene og snurpa saman toppen.

3 responses to “Vridd hals og hue

Legg att eit svar

