Fretexkupp

Her om dagen var eg innom Fretex i håp om å finne nokre skattar. Og jepp, innerst i eit hjørne under ein del gamle mote- og motorblad fann eg to håndarbeidsblad frå 1979 🙂

Alt om håndarbeide frå 1979

I det eine er det ein flott forklekjole og ulike hekla lappar som eg har lyst å prøve meg på, mens i det andre er det både mønster på ein flott vaksentopp og bærenett som freistar. Utruleg kjekke blad og til å bli inspirert av.

Men det var ikkje berre desse skattane eg kom ut med etter butikkbesøket! Eg har også fått vaska opp nokre meter stoff som eg ser for meg kan bli søte forklekjolar eller detaljar på ein skjortetype eg har planer om å prøve meg på. Døgnet skulle berre hatt fleire sytimar…

This slideshow requires JavaScript.

4 responses to “Fretexkupp

Legg att eit svar

