Deilig orange med bilar

Kalen er veldig glad i orange og har brukt pingugensere veldig mykje. Då eg såg dette bilstoffet på Stoff og stil tenkte eg med det samme på ny velourgenser, men med bilar på.
Eg har allereie sydd ein som berre har bilar, som også er godt likt.

This slideshow requires JavaScript.

I tillegg prøvde eg meg på ei velourbukse som skulle passe til begge genserane, og kalen sjølvsagt. Buksa blei ein hit, men dessverre eit par nummer for lang! Så no må eg justere litt på mønsetert, som er nytt for meg og henta frå boka  Sy til barn., slik at buksa blir passe.
Denne buksa er eg usikker på om skal bli gåve eller ikkje, så eg legg den ut for salg til 299,-  mens eg tenkjer meg om. Må jo begynne å tenke julegåver snart (eller eg har jo tenkt litt, men rettare sagt sy litt i håp om at det vert heimelaga under juletrea).

One response to “Deilig orange med bilar

Legg att eit svar

