… og den skal være blå

Eg vil ha ein stor ballong, ein som der er fin ballong, ein med hatt og nese på og den skal være blå.
Det var vel ikkje akkurat sånn ordlyden på kjolebestillinga var, men den eine av to søskenkjolar i lilla velour er iallefall pynta med ein stor, blå pinguballong.

Lilla litlokjole i velour i str. 2 og 8 år. Sistnevnte kledd på dukkemodell med frodige former for fotografering.

Eg har fått frie tøylar på denne bestillinga og har kosa meg masse før og under syinga. Det er alltid ekstra spennande å sy kjolar på bestilling, så eg vart veldig glad for tilbakemelding om at desse fall i smak og ikkje minst at dei passa. Eg har tatt utgangspunkt i mønster på størrelse to og åtte år, men justert dei etter måla til jentene som skal bere kjolane.

This slideshow requires JavaScript.

3 responses to “… og den skal være blå

Legg att eit svar

