Milo til jul

Denne havner under eit juletre i år.

Det er enda 68 dagar igjen til jul, men i år har eg store ambisjonar om å sy og strikke dei aller fleste julegåvene – iallafall til dei yngste gåvemottakarane.

Mine første fletter!

Milovesten – som er min tredje – er strikka i ullgarn som kan vaskast i maskin. Det er faktisk første gong eg prøver meg på flettestrikk – og det var jo rett og slett superenkelt 🙂

Denne gongen vil eg verken røpa størrelse eller garnmengde i håp om å ikkje avsløre kven sitt juletre den havner under…

One response to “Milo til jul

Legg att eit svar

