Skjortesuksess

70-talls skjorte til E i størrelse 74.

Støtt og stadig dukker det opp herlige skjorter i blogglandia – og spesielt er det den Gynther-inspirerte eg fell for!
Jippiyes, Miss Iris og Skrekk & gru er nokon av dei som har inspirert meg til å prøve meg på dette prosjektete. Og hvilken suksess 🙂
Skjorta er sydd av babycord frå Stoff og stil og ein av stoffskattane eg fann på Adlys Eventyrsalong på Dverberg på Andøya i sommar.

This slideshow requires JavaScript.

Skjorta er i størrelse 74 og passar litleguten på fem månadar perfekt. Då kalen på 41/2 kom heim frå barnehagen og såg litlebroren i ny skjorte, ønska han seg umiddelbart ei som er prikk lik. Og det skal han faktisk få, for denne syns eg òg vart knallfin 🙂
Skjorta passa dessutan perfekt til buksa eg sydde tidligare i haust.

9 responses to “Skjortesuksess

  1. Fantastisk tøff! Jeg har jo både mønsteret og stoffet – men skal prøve å beherske meg og ikke herme 😉 Har jo uansett ikke fått i gang symaskinen min, så det er vel ingen stor fare for at det blir skjorte her med det første…

Legg att eit svar

