Kul med racerbilar

Etter at E. fekk Gynther-skjorte, ville kalen også ha ei. Han ville ha ei som var nett lik litlebroren si. Sidan eg måtte forstørre og justere mønsteret først, har eg sydd ei prøveskjorte av eit dongeriaktig sengetøy og eit stilig racerbil-stoff som eg har fått.

This slideshow requires JavaScript.


Kalen har lagt sin elsk på racerbilane, så denne skjorta falt også i smak. Han har sjølv valgt fargen på skråbandet, medan eg har funne fram knappen. Den fann eg i posen blant alle dei flotte knappane eg fekk av ei hyggelig dame i sommar.

Kalen har trødd på pedalen og sydd store delar av skjorta sjølv. Me har prøvd den på undervegs, men no som den er ferdig er det seine kvelden og kalen søv søtt.
Actionbilde får derfor kome seinare.

One response to “Kul med racerbilar

Legg att eit svar

