Mine første knappar

Kor gøy er ikkje det? Å kunne lage sine eigne knappar, få dei akkurat slik ein sjølv ønskjer og pynte opp strikka, hekla eller sydde plagg.
Kor flott ville ikkje den brune med orange detaljar vore på denne skjorta?
Den blir garantert brukt på eit plagg, men kva for eit veit eg ikkje enda. Den raude derimot, skal pynte opp ein kjole eg held på med. Gledar meg til å teste ut korleis det blir sjåande ut.

Knappar eg sjølv har laga!

Knappeutstyret har eg kjøpt på Stoff og stil. Desse er 22mm, medan eg har liggande nokon som er større (29 mm) også.
I tillegg til at knappane var enkle å lage og vert unike, får eg brukt stoffrestar som vert for små til applikasjonar eller lappar. Genialt, spør du meg.

One response to “Mine første knappar

Legg att eit svar

