Ballongbukse utan ballong…

Dette deilige hjartestoffet kjøpte eg på januarsalget til Stoff og stil. Det låg saman med anna julestoff, men sidan det er creme og brunt syns eg ikkje det er SÅ julete at det ikkje kan brukast heile året. Eg har lenge hatt planar om bukse og skjorte/tunika for dette stoffet.

Bukse av julestoff

Desse planane fekk fart på seg då eg for litt sidan bestilte eg ei lekker ballongbukse og tunika til litlo på POMPdeLUX. Då det dukka opp i posten kom eg på mitt kjøp i januar og satte i gang med klippinga. Enda ei ballongbukse var målet…

Fin, men litt lite ballong i beina.

Mønsteret til buksa er det samme som eg brukte til denne stripete buksa til kalen, men både lengda og vidda er endra på. Buksa vart heilt grei, men langt frå så ballong som eg hadde trudd og håpa på. Neste gong må eg nok våge meg på enda meir vidde nederst på buksebeina 🙂

One response to “Ballongbukse utan ballong…

Legg att eit svar

