Flott med blått

Klutane er strikka i Mandarin petit på pinne 4,5

Tre nye kjøkkenklutar er strikka på bestilling. Denne gongen i to ulike blåfargar.
Eg har høyrt rykte om at alle skal under forskjellige juletre, både i nord og sør. Dermed er det fleire som kan gjere reint med nye, gode klutar i romjula.

Eg har virkelig komme ut av tellinga på kor mange klutar eg har ferdigstilt, men det nærmar seg nok 50 stykk! Klutane er både kjekke å strikke 0g kjekke å gje vekk.

Dei aller første prøvde eg meg på i april i år, og etter den tid er det kun heimestrikka klutar som blir brukt på vårt kjøkken. Syns dei er supre å vaske med – og så er det ekstra stas med noko eg har laga sjølv 🙂

3 responses to “Flott med blått

Legg att eit svar

