Sniktitt på julegåver

Halvparten av alle julegåvene eg planlegg å strikke eller sy i år er ferdige. Jippi! Eg meine sjølv eg ligg godt an til å få ferdig resten utan at det vert stress. I denne bunken på åtte, ligg det både gutte og jenteklær samt noko til vaksne 🙂

Åtte ferdige julegåver.

Meir vil eg ikkje røpe – enda. Dei resterande 10 gåvene (der to ikkje er ferdigtenkte) har eg stort sett både kjøpt/funne stoff og garn til. Nokre er klippa ut og ligg ved symaskina og ventar. Etter ei veke utan sying, håpar eg på bedre sytid i veka som kjem…

Ventar på sytid!

I dag har litlo vore ute og testa nysykkelen ho fekk i bursdagsgåve i helga. Eg hugsa å kle ho i ballongbuksa eg sydde for litt sidan,  så her servere eg eit knippe actionbilder. Buksa er fotsid, men for å ikkje hekte den fast i sykkelen lot me nedrekanten av buksa ligge øverst på støvlettskaftet – for så vidt ganske praktisk på ein regnvêrsdag også 🙂

This slideshow requires JavaScript.

One response to “Sniktitt på julegåver

Legg att eit svar

