Milo-tunika

Litlo har ønska seg ein Milo-vest etter at eg har strikka to til minstemann i huset samt to i julegåve. Og når litlo ønskjer seg noko som mora kan lage, ja, då får ho det svært ofte 🙂

Milo-tunika i ull.

Litlo har sjølv valgt fargen på garnet, men i  staden for vest har eg strikka den ein del lengre for å få ein tunikavest. Sidan størrelsane på Milo-vestane er romslege, tok eg utganspunkt i størrelse fem år til min seks-åring. Det er eg glad for. Den passar ho fint no, men er såpass stor at den kan brukast ganske lenge.

Lun og jålete på same tid.

Strikka på pinne 4 og det har gått med 230 gram Rubin superwash. Har justert litt på mønsteret undervegs ved å auke to masker på kvar side kvar åttande runde. Så no har vesten fått ein passande A-fasong.

One response to “Milo-tunika

Legg att eit svar

