Gi bort hos litlo & kalen

Advent hos litlo & kalen

Advent er tida for ettertanke og moillkos – og det å glede andre syns eg er utruleg kjekt. Kvar einaste dag er det nokon som gledar meg ved å besøkje bloggen og/eller facebook-sida mi. Eg vil derfor gjere stas på dåke denne julemånaden, og har bestemt meg for å arrangere ein advent-gi bort.

Du skimtar kanskje ein lilla klut på bildet over? Det er denne kjøkkenkluten eg ønskjer  gje vekk til ein av dåke som kikkar innom 🙂

Gjer vekk ein lilla kjøkkenklut.

Reglane for å delta i gi borten er:
1 lodd for å legge igjen kommentar.
1 lodd for kvar deling av linken på eigen blogg, facebook eller twitter.
(Husk å skriv kor mange lodd du deltar med, du kan totalt få 4.)

Fristen for å vere med er søndag 12. desember.

Lykke til – og god helg!

19 responses to “Gi bort hos litlo & kalen

Legg att eit svar

