Julegåver (snart) på vei

Då har eg sydd, strikka, pakka inn og laga til-frå-lappar i litlo & kalen-stil (skulle nesten tru eg ikkje hadde anna å gjere fram mot jul…). Så no manglar berre konvoluttar og adresseskriving så kan desse sendast avgårde til sine nye eigarar. Har nokre få gåver igjen å sy, men det er jo tross alt 18 dagar igjen til jul.

Til-frå-lappar i papp.

Til-frå-lappane vart til i seine nattetimar i går. Det er ofte etter at ungane er i seng ideane dukkar opp, og enkelte må eg berre teste ut med det same.

Sidan nokre av mottakarane er innom bloggen med jevne eller ujevne mellomrom, tør eg ikkje vise innhaldet i gåvene før etter 24. desember. Eg er sjølvsagt spent på om det fell i smak. Tanken har iallefall vore god!

This slideshow requires JavaScript.

2 responses to “Julegåver (snart) på vei

Legg att eit svar

