Julebestilling – kjolar og klutar

For litt sidan fekk eg ei hyggeleg bestilling på ein litlokjole, to vendbare forklekjolar og to klutar. Ei bestilling eg har kosa meg masse med å lage og som eg har vore veldig spent på om mottakaren likte. I dag kom pakken til Tromsø, og innhaldet falt i smak 🙂

Vendbar forklekjole i str. 4-6 år.

Det er så utrulig gøy og spennande å sy til andre!  Eg har hatt frie tøylar, men bestillar har hatt nokre fargeønskjer som eg stort sett har innfridd.

This slideshow requires JavaScript.

3 responses to “Julebestilling – kjolar og klutar

Legg att eit svar

