Hjerter og paraply til jul

To søte søstre i Oslo fekk ballongbukse og fleecekjole til jul. Eldstejenta er ikkje like glad i kjolar som yngstemann, så i år satsa eg på ei bukse i staden.

Eg har tidligare sydd ballongbukse til litlo av same stoffet, men mønsteret er nytt – for første forsøk vart ikkje så vid som eg hadde tenkt.
Fleecekjolen er brun med lilla detaljar, og eg vil tru at Pippiparaply fell i god jord hos ein fireåring.

This slideshow requires JavaScript.

Ei anna jente på fire fekk seg også fleecekjole til jul. Så mykje snø som det har kome i Danmark i år, kan det jo hende denne kjolen får ein god og lang sesong. Broren strikka eg ein Milo-vest til – den vil nok òg varme godt i vinter.

4 responses to “Hjerter og paraply til jul

Legg att eit svar

