Synne sitt snurreskjørt

Eit av mine fadderbarn, som til vanlig bor i Nord-Norge, er for tida i varmare strøk. Valet av julegåve falt derfor på eit snurreskjørt som eg håpar kan nyttast på varme, solrike dagar medan me enda gøymer legger og tær i lune ullsokkar og behagelige støvlettar her til lands.

Eg tok fire kjappe bilder før eg sendte skjørtet avgårde, og ikkje eitt er av god kvalitet, men eg dristar meg likevel til å legge det ut…

Snurreskjørt i størrelse 7 år.

Mammaen til Synne har vore så søt og tatt bilder av skjørtet i bruk. Så eg har, med eigne auger, sett at det passar 🙂

Tusen takk for det, Tove! Å sjå litlo og kalen-klede på andre barn, gir meg ein herlig følelse av glede, stolthet og smiger.

Legg att eit svar

