Søskenkjolar i fleece

Tre flotte søstre i Bergen fekk seg nye fleecekjolar til jul. Med tanke på at kjolane kanskje går i arv, valde eg å sy svart og lilla til eldste og yngste, medan ho i midten har fått seg raud kjole med blå detaljar.

This slideshow requires JavaScript.


Til saman vart det ni fleecekjolar til jul i år. To er sendt til Kirkenes, ein er sendt til Danmark (den med orange detaljer), ein til Tromsø, ein til Oslo (den med Pippiparaply) og ein kjole skal straks til Svalbard – men eg må først gjere ferdig eit lite gutteplagg som skal i same konvolutt 🙂

Eg har også tatt fatt på ei ny bestilling, har tenkt å sy bursdagsgåve til fredag og eg har planar om nye klær til litlo, kalen og litleguten. Og eg som trudde januar skulle bli skikkelig antiklimaks med tanke på sying…

Legg att eit svar

